- Nu kunt u voor elke bewerking in de geschiedenis een opmerking aan uzelf toevoegen. U kunt noteren hoe u het geld dat u hebt opgenomen heeft gebruikt en deze handeling later aan de notitie terugvinden
. De namen van telefooncontacten worden nu vooraf ingevuld wanneer u een nieuw sjabloon voor mobiele betalingen maakt.
— Verhoogde limieten voor eigen overboekingen. U kunt uw eigen rekening bij een andere bank zonder commissie opwaarderen - tot 30 miljoen roebel per maand. Hetzelfde bedrag kunt u via SBP van de Raiffeisen Bank naar uw andere bankrekening overmaken. Er is geen commissie tot 30 miljoen roebel per maand.
— Vereenvoudigde betalingen voor diensten. Nu kunt u elk bedrijf op naam of INN vinden, direct in het scherm Betalingen.
— Nu kunt u een tijdelijk geblokkeerde betaalpas rechtstreeks in de app deblokkeren, zonder contact op te nemen met de ondersteuning.
— De geschiedenis heeft een schakelaar om een bepaalde operatie voor uw uitgaven of inkomsten te verbergen. Op deze manier zijn uw cijfers nauwkeuriger
— U kunt een betaling voor mobiele diensten weer aan favorieten toevoegen
— Op de kaart- en rekeningschermen worden het saldo en de geschiedenis nu automatisch bijgewerkt na elke handeling
— U kunt nu uw verzekeringen toevoegen aan het hoofdmenu scherm, zodat u het altijd bij de hand heeft.
- De geschiedenis heeft een schakelaar om een bepaalde operatie te verbergen voor uw uitgaven of inkomsten. Op deze manier zijn uw cijfers nauwkeuriger
— U kunt een betaling voor mobiele diensten weer aan favorieten toevoegen
— Op de kaart- en rekeningschermen worden het saldo en de geschiedenis nu automatisch bijgewerkt na elke handeling
— U kunt nu uw verzekeringen toevoegen aan het hoofdmenu scherm, zodat u het altijd bij de hand heeft
— U kunt nu de ontvanger uit uw contactenlijst selecteren wanneer u voor mobiele diensten betaalt.
— We hebben categorieën voor inkomsten en uitgaven toegevoegd aan de operatiegeschiedenis. Nu kunt u zien hoeveel u heeft uitgegeven en waar, hoeveel u heeft overgemaakt en aan wie, en wat uw inkomstenbronnen zijn.
— U kunt nu de ontvanger uit uw contactenlijst selecteren wanneer u voor mobiele diensten betaalt.
— We hebben categorieën voor inkomsten en uitgaven toegevoegd aan de operatiegeschiedenis. Nu kunt u zien hoeveel u heeft uitgegeven en waar, hoeveel u heeft overgemaakt en aan wie, en wat uw inkomstenbronnen zijn.
— U kunt nu de ontvanger uit uw contactenlijst selecteren wanneer u voor mobiele diensten betaalt.
— We hebben categorieën voor inkomsten en uitgaven toegevoegd aan de operatiegeschiedenis. Nu kunt u zien hoeveel u heeft uitgegeven en waar, hoeveel u heeft overgemaakt en aan wie, en wat uw inkomstenbronnen zijn.
— Nu herinneren we u rechtstreeks op het hoofdscherm aan uw leningbetalingen
— We geven in maart 10% cashback voor nutsvoorzieningen aan bepaalde bedrijven. Zie de bedrijvenlijst en cashbackvoorwaarden in Meer → Verhoogde cashback en kortingen → “Betaling van huisvesting en gemeentelijke diensten”
— Nu herinneren we u rechtstreeks op het hoofdscherm aan de afbetalingen van uw lening.
— In maart geven we 10% cashback voor nutsvoorzieningen aan bepaalde bedrijven. Zie de bedrijvenlijst en cashbackvoorwaarden in Meer → Verhoogde cashback en kortingen → “Betaling van huisvesting en gemeentelijke diensten”
- Het donkere thema toegevoegd. Je kunt dit aanzetten in het profiel.
— Vaste nutsvoorzieningen. Nu herstellen we de betalingen voor mobiele diensten en internet. De meeste operators zijn weer beschikbaar, maar uw favorieten en contactenlijst werken niet zoals zou moeten. We zijn er nu mee bezig.
— De mogelijkheid toegevoegd om contant geld te bestellen via het gedeelte ‘Info en instellingen’ op het kaartscherm.
— Verbeterde accountafsluiting. Nu kunt u zelf een account met kaarten in de applicatie sluiten, zonder contact op te nemen met de ondersteuning.
- Het hoofdscherm bijgewerkt. Nu kunt u betalen met een QR-code of vanaf daar geld overmaken. Uw kaarten zijn nu aan uw account gekoppeld en we tonen hun gedeelde cashback.
— Vereenvoudigde begrotingsoverdrachten op basis van betalingsgegevens. U hoeft alleen een INN in te voeren en de rest wordt automatisch ingevuld.
— Het hoofdscherm bijgewerkt. Nu kunt u betalen met een QR-code of vanaf daar geld overmaken. Uw kaarten zijn nu aan uw account gekoppeld en we tonen hun gedeelde cashback.
— Vereenvoudigde begrotingsoverdrachten op basis van betalingsgegevens. U hoeft alleen een INN in te voeren en de rest wordt automatisch ingevuld.
- Een filter per maand aan de geschiedenis toegevoegd. Je kunt ook handmatig een andere periode kiezen.
- Verbeterde overdrachten tussen eigen accounts. Nu selecteren we de meest gebruikte accounts als standaard.
- Ik was klaar voor het updaten van het hoofdscherm en heb het geopend voor een klein deel van de gebruikers. We zullen meer details delen zodra iedereen het kan zien.
Verbetering van het betalingsproces voor nutsvoorzieningen. Betalen via QR-code is nu gemakkelijker te vinden. U kunt ook naar een bepaald bedrijf zoeken op naam of op INN (Taxpayer Identification Numbers).
Het betalingsproces voor nutsbedrijven is verbeterd. Betalen via QR-code is nu gemakkelijker te vinden. U kunt ook naar een bepaald bedrijf zoeken op naam of op INN (Taxpayer Identification Numbers)
— We hebben hints toegevoegd voor persoonlijke rekeningnummers en betalercodes voor Housing Moskou, Mosenergosbyt en MosOblEIRC. De app onthoudt ze en stelt ze voor, zodat je ze niet opnieuw hoeft in te typen.
— Premium-klanten zien nu de lijst met privileges rechtstreeks vanuit hun profiel.
— In het profiel kunt u nu uw persoonlijke gegevens en inloginstellingen wijzigen. U kunt ook een Sneller Betalingssysteem (SBP) en meldingen instellen. Uw kredietwaardigheid en Raiffeisen-abonnement zijn ook hier te vinden.
— Het gedeelte 'Meer' toont nu de wisselkoersen en de dichtstbijzijnde kantoren en geldautomaten.
— Het hoofdscherm heeft een zoekbalk. Het is nu handiger om de benodigde app-functies, contacten en artikelen te vinden.
— We sturen ook rekeningen van Housing Moskou, Mosenergosbyt, Mosoblgaz en Rostelecom.
— In het profiel kunt u nu uw persoonlijke gegevens en inloginstellingen wijzigen. U kunt ook een Sneller Betalingssysteem (SBP) en meldingen instellen. Uw kredietwaardigheidsbeoordeling en Raiffeisen-abonnement zijn ook hier te vinden.
— Het gedeelte 'Meer' toont nu de wisselkoersen en de dichtstbijzijnde kantoren en geldautomaten.
— Het hoofdscherm heeft een zoekbalk. Het is nu handiger om de benodigde app-functies, contacten en artikelen te vinden.
— We sturen ook rekeningen van Housing Moskou, Mosenergosbyt, Mosoblgaz en Rostelecom.
U kunt nu bewerkingen in de geschiedenis doorzoeken op bedrag, ontvanger en andere details. We hebben ook de creditcardgeschiedenis verbeterd om overboekingen en betalingen via SBP, overboekingen tussen uw accounts en andere transacties weer te geven.
- Nu bieden we meer details over de kenmerken van elke geldautomaat. Bijvoorbeeld of u uw kaart kunt opwaarderen, welke bankbiljetten u kunt opnemen, enzovoort. Kaart van geldautomaten wacht in Meer → Locaties.
— Als u een groot geldbedrag wilt opnemen, kunt u de kaartlimiet verhogen tot het einde van de dag en deze ophalen bij de dichtstbijzijnde geldautomaat nadat de aanvraag is bevestigd. Meer informatie over deze functie vindt u in Meer → Contant bestellen.
Tot 31 december kan elk bedrag per maand gratis per telefoonnummer worden overgemaakt via Faster Payments System, SBP.
We hebben problemen opgelost die de stabiliteit van de applicatie kunnen beïnvloeden.
We hebben het overboekings- en betalingsscherm verbeterd en nieuwe functies toegevoegd:
- Je kunt nu op hetzelfde scherm een telefoonnummer scannen voor een overboeking.
— Twee lijsten met transacties helpen u sneller de juiste te vinden: bijvoorbeeld kaartopwaardering in Overboekingen en telefoonopwaardering in Betalingen.
— We verdubbelen uw liefdadigheidsoverboekingen onder de Double Help-aanbieding.
We hebben de roebeloverdrachten bijgewerkt op details:
— Stap voor stap invullen is handiger, vooral als er veel details zijn.
Hulptips zijn eenvoudiger geworden en worden meteen getoond.
- Automatisch opslaan is handig als u enkele gegevens heeft ingevoerd en vervolgens afsluit. U kunt teruggaan naar uw concept in plaats van helemaal opnieuw te beginnen.
We hebben overschrijvingen tussen eigen rekeningen bijgewerkt. Nu nemen ze ook minder tijd in beslag voor gebruikers met rekeningen in vreemde valuta.
We hebben overschrijvingen tussen eigen rekeningen bijgewerkt. Nu nemen ze ook minder tijd in beslag voor gebruikers met rekeningen in vreemde valuta.
We hebben aan de geschiedenis gewerkt om transacties sneller en in de juiste volgorde weer te geven. Meer transacties vertellen de aankooptijd, het logo en andere details, geven herhaal- en ontvangstopties.
Tot 30 september kan elk bedrag per maand gratis worden overgemaakt op telefoonnummer via FOD. Ook polijsten we de bijgewerkte roebeloverdrachten door details die nu kunnen worden beoordeeld door de eerste gebruikers. Wanneer de nieuwe functie klaar is voor iedereen om te zien, vertellen we je meer.
We hebben kleine bugs verwijderd die mogelijk zijn opgetreden in verschillende overboekingen en betalingen.
We hebben kleine bugs verwijderd die mogelijk zijn opgetreden in verschillende overboekingen en betalingen.
We hebben kleine problemen opgelost om voorbereid te zijn op toekomstige updates.
We hebben de geschiedenissectie verbeterd om transacties in andere tijdzones nauwkeuriger weer te geven, evenals overdrachtsdetails en bonnen.
Kaartoverdrachten zijn voor alle gebruikers handiger geworden, omdat we ze nu hebben bijgewerkt voor gebruikers met kaarten in vreemde valuta.
We hebben ons gericht op de stabiliteit van de app en andere subtiele maar belangrijke verbeteringen.
We hebben ons gericht op de stabiliteit van de app en andere subtiele maar belangrijke verbeteringen.
Nu laten we ook je cashback zien in de algemene geschiedenis die beschikbaar is in het onderste menu, en de kaartgeschiedenis is stabieler.
Nu laten we ook je cashback zien in de algemene geschiedenis die beschikbaar is in het onderste menu, en de kaartgeschiedenis is stabieler.
Meldingen kunnen gratis zijn als u alleen pushberichten ontvangt. Open hiervoor uw kaart → Info → Transactiemeldingen.
We hebben kleine problemen opgelost om voorbereid te zijn op toekomstige updates.
In november en december is er geen commissie, ongeacht hoeveel u per maand per telefoonnummer overmaakt via Snel Betalen.
In november en december is er geen commissie, ongeacht hoeveel u per maand per telefoonnummer overmaakt via Snel Betalen.
We hebben ons gericht op de stabiliteit van de app en andere subtiele maar belangrijke verbeteringen.
Drie nieuwe functies om routinetaken te vereenvoudigen:
- frequente bewerkingen in een widget voor het startscherm van uw telefoon,
– een creditcard kiezen voor QR-codebetalingen en de SBPay-app,
– rekeningen swipen voor overschrijvingen op telefoonnummer in plaats van op "Van" te tikken.
U kunt een overdracht naar uzelf bevestigen via FPS zonder een push met een code. Bovendien kunt u nu een account toevoegen aan de SBPay-app en met uw telefoon betalen via QR-code of via aanraking in winkels die deze functie aanbieden.
Geen push meer nodig met een code om kleine betalingen te bevestigen door middel van QR-code en om een kaartnummer te bekijken.
Bij het opwaarderen van een kaart kunt u de maand en het jaar invoeren, ook als de looptijd voorbij is. Bij het doorverbinden via telefoonnummer laten we het je weten als we een bericht niet kunnen toevoegen vanwege emoji of andere speciale tekens.
We hebben ons gericht op het oplossen van verschillende problemen en de stabiliteit van de app.
Houd je een cashback in de gaten, kijk dan op je kaartscherm en tik op de nieuwe knop onder je saldo. Nu laten we je twee maanden cashback zien en bieden we een verhoogde cashback aan van onze partners.
We hebben deze tijd gebruikt om bugs op te lossen en ons voor te bereiden op toekomstige updates.
De "Terug"-knop, zoals voorheen, sluit de app alleen zonder het profiel te verlaten.
#reminder Is het je opgevallen dat je je vrienden kunt uitnodigen en elk 1.000 ₽ kunt krijgen? We zullen deze functie verder verbeteren. Maar je kunt je link nu krijgen in Meer → Vrienden uitnodigen.
Inloggen op de app is veel eenvoudiger geworden. Voer gewoon je telefoonnummer in en we sturen je een code. Zo hoef je geen login meer in gedachten te houden.
We werken aan nieuwe functies. In de tussentijd hebben we afscheid genomen van een aantal fouten.
We hebben QR- codebetalingen verbeterd en fouten in het gedeelte "Documentstroom" verholpen.
We hebben de overdrachten per telefoonnummer iets verbeterd. Mogelijk ziet u snellere commissiecontroles en correcte afkortingen van de namen van ontvangers.
vanaf een kaart van een andere bank wordt deze nu bewaard voor toekomstig gebruik. De volgende keer kun je de kaart uit de lijst kiezen.
Overboekingen per telefoonnummer zijn sneller en gemakkelijker geworden:
- direct zoeken op contact en een optie om zelf over te maken zijn binnen handbereik,
- tooltips helpen je bij het kiezen van de juiste bank en maken geen fout met de ontvanger,
- niets leidt af van het bedrag, maar je kunt een bericht toevoegen en controleer alle details.
We hebben groene herlaadbedragen teruggestuurd naar de transactiegeschiedenis - het is weer opmerkelijk. Bovendien hebben we de transactiebevestiging verbeterd om te voorkomen dat je per ongeluk twee keer betaalt.
Er is geen probleem meer met het bevestigen van transacties wanneer deze mogelijk zonder reden is uitgeschakeld.
We hebben kleine bugs opgelost om de app betrouwbaarder te laten werken.
We hebben verschillende bugs opgelost voor bepaalde apparaten. Bovendien hebben we pictogrammen van populaire banken toegevoegd aan overboekingen per telefoonnummer, zodat u ze gemakkelijker kunt vinden.
Enkele bugs verholpen om de applicatie betrouwbaarder te laten werken.
De app is stabieler geworden. We hebben kleine bugs verholpen en enkele technische verbeteringen aangebracht.
We hebben kleine bugs opgelost om de app betrouwbaarder te laten werken.
#reminder Als een pushmelding te snel is verdwenen, vind je deze altijd onder het belpictogram in de rechterbovenhoek. Daar wordt de volledige geschiedenis van berichten van de bank opgeslagen.
Enkele bugs verholpen om de applicatie betrouwbaarder te laten werken.
Enkele bugs verholpen om de applicatie betrouwbaarder te laten werken.
Enkele bugs verholpen om de applicatie betrouwbaarder te laten werken.
Moscow Exchange is binnen handbereik! Of eigenlijk altijd bij de hand: open een effectenrekening en handel rechtstreeks in de app. Werk gewoon bij en volg de instructies op het scherm.
Onze excuses aan alle gebruikers van wie de plannen zijn verstoord als gevolg van een recente app-crash. Alle services werken nu normaal.
Tussen de lanceringen van belangrijke services zitten we niet stil. Ja, we kunnen altijd verbeteren wat we al hebben gemaakt - net als deze keer.
Tussen de lanceringen van belangrijke services zitten we niet stil. Ja, we kunnen altijd verbeteren wat we al hebben gemaakt - net als deze keer.
Perfectie is nooit eindigend. Met enkele updates verfijnen we alleen de services die u al gebruikt.
De stabiliteit van de applicatie is een van onze belangrijkste doelstellingen. We geven regelmatig updates uit om uw vertrouwen in de betrouwbaarheid van Raiffeisen Online te waarborgen.
Niet alleen de duivel zit in de details, maar ook de algehele indruk. Daarom besteden we regelmatig aparte aandacht aan de kleine dingen, om de applicatie nog prettiger in het gebruik te maken.
In deze update hebben we een aantal details aan de chat toegevoegd. De eerste is spraakgestuurde nummerkeuze. Als u zich niet prettig voelt bij het schrijven, gebruikt u het microfoonpictogram in de tekstinvoerregel. Om de kwaliteit van het consult te beoordelen, tikt u gewoon op de foto van de operator.
In de sectie "Nieuw product" is verbetering nuttig voor elke autobezitter: u kunt nu snel, maar met opzet een OSAGO-verzekering online afsluiten. De app helpt je aanbiedingen van toonaangevende verzekeraars te vergelijken en een kant-en-klare polis per e-mail te krijgen.
Alles zou in orde moeten zijn in een goede mobiele applicatie, inclusief de functies, snelheid en interface. Deze release is speciaal voor diegenen die graag visueel genieten.
We wisten hoeveel je op deze update hebt gewacht, dus het schrijven van de volgende tekst was een bijzonder genoegen voor ons. Uw kaartbetaalgegevens zijn altijd bij de hand in de app. Moet u een overschrijving van kaart naar kaart vragen of snel iets online betalen? Maak je geen zorgen meer of je kaart bij je is. Kopieer gewoon het volledige nummer en controleer CVV onder "Kaart- en rekeninggegevens" op het tabblad Info. Wees alstublieft voorzichtig. Rapporteer, bewaar of publiceer uw CVV-code niet.
Dit is een geplande update zonder wijzigingen in de interface. Wij blijven werken aan de technische kant van de app zodat uw financiële taken eenvoudig online kunnen worden opgelost.
Dit is een geplande update zonder wijzigingen in de interface. Wij blijven werken aan de technische kant van de app zodat uw financiële taken eenvoudig online kunnen worden opgelost.
Dit is een geplande update zonder wijzigingen in de interface. Wij blijven werken aan de technische kant van de app zodat uw financiële taken eenvoudig online kunnen worden opgelost.
Houd de huidige status van uw kredietaanvraag direct op het homescherm bij. Een speciale widget toont u de verwerkingsfase en stelt u in staat om snel naar de details te gaan, de goedgekeurde voorwaarden te lezen of de documenten te ondertekenen.
Werken de vestigingen? Is het veilig om naar de bank te gaan? Hoe betaal je een lening in zelfisolatie? Dekt de verzekering het coronavirus? Vanuit het hoofdscherm van de app kunt u de Q & A-pagina openen met relevante informatie over de diensten van de Bank in quarantaine. Wij blijven bij u en staan altijd klaar om uw vragen te beantwoorden via chat of telefoon +7 495 777 17 17.
Er is een kleine lente-update: foutieve weergave van #vsesrazu-bonuspunten verholpen, de bestelformulieren voor verzekeringsproducten zijn geworden gemakkelijker.
Soms kunnen er dingen meer of minder kapot gaan, maar we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Nu werkt alles zoals het hoort.
alleen de duivel zit in de details, maar ook de algehele indruk. Daarom besteden we regelmatig aparte aandacht aan de kleine dingen, om de applicatie nog prettiger in het gebruik te maken.
Door deze update verbeteren we de stabiliteit van bepaalde services zonder enige interface-wijzigingen.
Nieuw jaar, nieuwe functies! De sectie Popular Operations, gebaseerd op de analyse van uw activiteit, is op het hoofdscherm verschenen. Hiermee ga je gemakkelijk naar de betaalformulieren die je het meest gebruikt.
We beginnen het jaar zonder veranderingen. Deze update verbetert de platformstabiliteit.
Door deze update verbeteren we de stabiliteit van bepaalde services zonder enige interface-wijzigingen.
opgelost. Ongeacht hoe het weer verandert, elke versie van de app betekent goed nieuws. Het belangrijkste thema van deze update is snelle toegang. Begin uw favoriete sjablonen direct vanaf het hoofdscherm te gebruiken! Voeg gewoon de nodige bewerkingen toe aan de bovenste "carrousel" -balk en geniet van het gemak. Nieuwe speciale aanbiedingen kunnen nu rechtstreeks vanuit pushmeldingen worden geopend. Makelaarsrekeningen kunnen eenvoudig rechtstreeks in de app worden bijgevuld.
Transactieoverzichten hebben nu een nieuw formaat met het stempel van de bank en de status van uitvoering - download of verstuur ze via e-mail of messenger. De inbox is ook handiger geworden: de productaanbiedingen van de bank worden nu weergegeven in de subsectie Aanbevolen, terwijl partnerkortingen kunnen worden bekeken in de aanbiedingen.
Het is een eenvoudige manier om erachter te komen hoe het te gebruiken. Er is een lijst met beschikbare kaarten om te bestellen.
Het is een eenvoudige manier om erachter te komen hoe het te gebruiken. Er is een lijst met beschikbare kaarten om te bestellen.
Het is een eenvoudige manier om erachter te komen hoe het te gebruiken. Er is een lijst met beschikbare kaarten om te bestellen.
Je moet je financiën beheren. Als u op een vernieuwde kaart staat, gebruikt u de naam van het metrostation of de filiaal. Abonnement op meldingen over dat het slim is om te doen, ja. Voeg documenten toe om te zoeken. Ten slotte is de creditcardbetaling online. We zijn behulpzaam, blijf bij ons.
Het is niet nodig om uw kaart meer te vertellen. Maak een persoonlijke link in Raiffeisen-Online en deel deze met de geldafzender (bijvoorbeeld via SMS, Telegram of WhatsApp). Als uw link wordt gevolgd, worden uw kaartgegevens automatisch in het betalingsformulier geladen. Tijdens de periode van vervroegde aflossing kunt u ook de voorwaarden van de lening herberekenen. De geselecteerde parameter verandert.
Terwijl je je op het nieuwe jaar voorbereidt, blijven we aan je behoeften voldoen in Raiffeisen-Online. Heb je eerder sjablonen gemaakt? Klaar! Heb je gedroomd om comfortabel te betalen met QR-code? Jazeker, de scanner bevindt zich op de meest prominente plaats in de betalingsformulieren. Als u uw creditcard kunt verliezen, kunt u deze bekijken.
Terwijl je je op het nieuwe jaar voorbereidt, blijven we aan je behoeften voldoen in Raiffeisen-Online. Heb je eerder sjablonen gemaakt? Klaar! Heb je gedroomd om comfortabel te betalen met QR-code? Jazeker, de scanner bevindt zich op de meest prominente plaats in de betalingsformulieren. Als u uw creditcard kunt verliezen, kunt u deze bekijken.
Het is een technisch probleem. Het is allemaal goed voor het moment!
Niveau hoger! Het is een beetje meer dan dat. Schakelen tussen primaire functies is ook eenvoudiger geworden. Het is nu toegankelijk voor alle tabbladen.
Oogst productieve zomer! Spreekt u Engels? Wel, wij ook! Schakel over naar het Engels in de systeeminstellingen van uw apparaat. De verklaring is nog handiger geworden: u bepaalt zelf de data van het begin en het einde van de periode. Tot slot, naar beneden met een fout bij het overzetten op telefoonnummer: de naam van de ontvanger wordt op het scherm weergegeven voordat deze wordt verzonden - u zult niets missen!
Oogst productieve zomer! Spreekt u Engels? Wel, wij ook! Schakel over naar het Engels in de systeeminstellingen van uw apparaat. De verklaring werd nog handiger: u bepaalt de begin- en einddatum van de periode. Tot slot, met de fout in de vertaling op telefoonnummer: de naam van de ontvanger wordt op het scherm weergegeven voor verzending - mis het niet!
Soms is er iets kapot, maar we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. Nu werkt alles zoals het hoort!
Gegroet! Hoe zit het met een verfrissend eenvoudige manier om te betalen voor nutsbedrijven? Verbind het ELS appartement of thuis met dom.gosuslugi.ru - daarop Raiffeisen-Online zelf zal de opbouw vinden en een betaling voorbereiden.
In een eenvoudige en handige modus worden meldingen van kaarttransacties ook overgedragen: snelle, handige en veilige push-berichten.
Over de status van geaccumuleerd op de kaart # alle bonussen kunnen nu direct worden herkend - rechtstreeks vanuit het hoofdscherm van de applicatie.
Vang het goede weer en zie je online!
Wist en vergat - het gaat niet om ons. In deze update hebben we een aantal services afgerond om ze beter of handiger te laten werken.
Hoera, de langverwachte zomer is aangebroken! En in de appendix kwamen betalingen aan het budget beschikbaar, het zoeken en betalen van de blootgestelde belastingen en boetes en het inschrijven op kennisgevingen van toekomstige voorzieningen. Het overzicht van bewerkingen kan voor een willekeurige periode worden gemaakt en naar e-mail worden verzonden. In de rubrieken "Uitgavenadministratie" verschijnen subcategorieën, deposito's worden weergegeven met de sluitingsdatum, spaarrekeningen en creditcards - met koersen. Er is ook een formulier om de aanvraag te evalueren, zodat we weten of u tevreden bent met het resultaat.
De lente kan wachten, maar geen gewoon nieuws van Raiffeisen-Online. Minder actie is nuttiger: na het bijwerken leert de applicatie hoe te 'betalen' voor de QR-code (de gegevens worden automatisch in de vereiste velden ingevoegd) en verbindt de kaarten voor contactloze betaling via Google Pay. Plus vormen van betalingen en overschrijvingen zijn handiger geworden - gebruik.
In de update hebben we een paar nuttige fiches toegevoegd: met de toepassing kunt u nu accounts en kaarten hernoemen en bonnen uit de geschiedenis van transacties downloaden. Afzonderlijk in de instellingen vindt u de optie om het startscherm over te slaan - waarom niet als u zich zo comfortabel voelt.
In de volgende versie van mobiele Raiffeisen-Online rapporteren we over onze beloften voor het nieuwe jaar: opgeloste bugs, gewerkt aan bruikbaarheid en nieuwe opties toegevoegd. Met een bijzonder genoegen informeren we u dat de service van de "Administratieve verwerking van uitgaven" die gebruikers van de oude toepassing kennen, opnieuw beschikbaar is. Ook werd het mogelijk om operaties te bevestigen met behulp van een kaartlezer, een periodieke creditcardafschrift te bekijken en overschrijvingen te maken ten gunste van organisaties. Veel plezier, de nieuwe versie is net om de hoek.
In de volgende versie van mobiele Raiffeisen-Online rapporteren we over onze beloften voor het nieuwe jaar: opgeloste bugs, gewerkt aan bruikbaarheid en nieuwe opties toegevoegd. Met een bijzonder genoegen informeren we u dat de service van de "Administratieve verwerking van uitgaven" die gebruikers van de oude toepassing kennen, opnieuw beschikbaar is. Ook werd het mogelijk om operaties te bevestigen met behulp van een kaartlezer, een periodieke creditcardafschrift te bekijken en overschrijvingen te maken ten gunste van organisaties. Veel plezier, de nieuwe versie is net om de hoek.
Helemaal nieuwe applicatie! Het lukte ons niet alle services te lanceren die beschikbaar waren in de oude versie, bijvoorbeeld de zogenoemde 'Accounting for expenses', maar in de nabije toekomst zullen we alles afronden. Maar we hebben nieuwe functies toegevoegd, waarover u ons schreef.
Helemaal nieuwe applicatie! Het lukte ons niet alle services te lanceren die beschikbaar waren in de oude versie, bijvoorbeeld de zogenoemde 'Accounting for expenses', maar in de nabije toekomst zullen we alles afronden. Maar we hebben nieuwe functies toegevoegd, waarover u ons schreef.
Helemaal nieuwe applicatie! Het lukte ons niet alle services te lanceren die beschikbaar waren in de oude versie, bijvoorbeeld de zogenoemde 'Accounting for expenses', maar in de nabije toekomst zullen we alles afronden. Maar we hebben nieuwe functies toegevoegd, waarover u ons schreef.
Algemene verbeteringen gericht op stabiliteit van de applicatie. Uw vragen en wensen over het werk van "R-Mobile" kunt u telefonisch 8 800-700-00-72 stellen of versturen naar info@raiffeisen.ru.
Maak kennis met de Android Pay-optie! Raiffeisenbank heeft haast om als eerste in Rusland zijn klanten tevreden te stellen. Betalen met Android Pay is de snelste, handigste en veiligste manier om te winkelen. Bevestig de smartphone eenvoudig aan de terminal en de betaling zal binnen enkele seconden plaatsvinden. Verbind Android Pay in 2 eenvoudige stappen: 1. Selecteer de kaart die u gewoonlijk voor aankopen betaalt: MasterCard / Visa. 2. Klik op 'Toevoegen aan Android Pay'. Geniet van winkelen met je smartphone.