Erste Card Club heeft een mobiele applicatie ontwikkeld die gebruikers beveiligde toegang geeft tot informatie over het gebruik van hun Erste Card Club-kaart (Diners Club, Mastercard en Visa).
REGISTREREN BIJ DE APPLICATIE
Ongeacht of ze de online ECC-service op het web al gebruiken of niet, om toegang te krijgen tot de ECC mobiele applicatie, moeten Erste Card Club-gebruikers mToken activeren. Na het activeren van de mToken gebruiken ze de mPIN om in te loggen op de mobiele applicatie. Als de gebruiker zijn mPIN vergeet, kan hij de herregistratieoptie op het startscherm selecteren, waardoor de bestaande mPIN wordt verwijderd en de opnieuw ingestelde mPIN wordt gebruikt om in te loggen.
FUNCTIONALITEITEN Door
gebruik te maken van de ECC Mobile-applicatie kunnen eindgebruikers gebruikmaken van de volgende functies:
Kaarten en hun details bekijken
Overzicht van uitgaven
Controleren van het voor consumptie beschikbare bedrag
Controleren van aankopen (voor kaarten met een niet-gecommuniceerde limiet)
Beheer van gespreide aankopen (maandelijkse termijn overslaan of alle resterende termijnen betalen)
Overzicht en betaling van rekeningen
Weergave van beloningsprogramma's en kortingen
Profiel
beheer Kaartbeheer
Aankoop van GSM-vouchers
VEILIGHEID
De mobiele applicatie is veilig en gebruiksvriendelijk. De applicatie moet worden gedownload via de Play Store en om deze op een mobiel apparaat te gebruiken, moet u toegang hebben tot internet. Toegang tot de applicatie is niet mogelijk zonder de mPIN, die alleen bekend is bij de gebruiker, dus in geval van diefstal of verlies van de mobiele telefoon kan er geen misbruik van worden gemaakt. De mPIN-gegevens worden niet in de mobiele telefoon opgeslagen. In het geval van meerdere opeenvolgende onjuiste mPIN-invoeren (maximaal vier keer), verwijdert de applicatie automatisch de mToken en om weer toegang te krijgen tot de applicatie moet de registratieprocedure worden herhaald. Na 15 minuten inactiviteit logt de applicatie de gebruiker automatisch uit.