Door tuvus:
- Meer spionage-UI-verbeteringen
- Verkiezingsfraude in de stadstaat
Door SomeTroglodyte:
- Fix De tutorial 'Verplaats een eenheid' wordt niet voltooid door te verplaatsen via de rechtermuisknop
- Fix Wiki-link 'vertalen'
Het cultuur-terugbetalingsbeleid uniek toegevoegd - Door PLynx01
Kustopbrengsten gecorrigeerd om 1 voedsel en 1 goud te geven - door Skekdog
Unieke kernwapens accepteren voorwaarden
Door SomeTroglodyte:
- Console:
- Bronoverzicht: Info over niet-beschikbare strategische en niet-verbeterde door bondgenoten
- Verbeteringen in de Spy UI
- Fix potentiële crash in console autocomplete
Door tuvus:
- Voeg ontbrekende unieke spionage-items toe
- De knop Volgende beurt toont het meldingspictogram voor het verplaatsen van spionnen
- Diplomatieke repercussies toegevoegd voor het bespioneren van een beschaving
- Gebruikersinterface voor spionagerangschikking en oplossingen
- Vaste melding dat stadstaten zich aansluiten bij oorlog
Betere 'verborgen in civilopedia'-logica - Door SomeTroglodyte
VictoryType conditionals toegevoegd - door PLynx01
'Checkfilter'-consoleopdrachten toegevoegd voor stad, tegel en eenheid, voor eenvoudig controleren van
modificaties Wijzigingen in de beweging van eenheden - zou een aantal edge-case-problemen moeten oplossen
'Aangrenzende eenheid' voorwaardelijk houdt rekening met burgers
Betere UX voor toevoegen en hernoemen van multiplayer-games
'Open terrein' opgelost ' filter
Betere logica voor 'escort-kolonisten'
Automatiseringsoplossingen - Door tuvus
Militaire eenheid die respecteert 'Uncapturable' uniek
Door SomeTroglodyte:
- Selecteer geen aangepaste kaartoptie vooraf en stel het laden van kaartbestanden uit
- Mooiere gebeurtenissen - die nu 'verborgen voor gebruikers' respecteren
Fix Puppets die wonderen bouwen - Door SeventhM
Militaire eenheid die respecteert 'Uncapturable' uniek
Door SomeTroglodyte:
- Selecteer geen aangepaste kaartoptie vooraf en stel het laden van kaartbestanden uit
- Mooiere evenementen - die nu 'verborgen voor gebruikers' respecteren
Fix Puppets die wonderen bouwen - Door SeventhM
Prestatieverbeteringen
Door SomeTroglodyte:
- Verbeter het resultatenscherm voor diplomatieke stemmen
Door tuvus:
- Watereenheden kunnen meren in de buurt van steden betreden
- Werkboten verbeteren de hulpbronnen buiten het werkbereik van de stad
Door SeventhM :
- Laat AI overwegen om statistieken nauwkeuriger te bouwen
- Zorg voor vervangingsverbeteringen
Voeg configureerbare bonussen voor het ontdekken van natuurwonderen toe - Door PLynx01
Prestatieverbeteringen
Door SomeTroglodyte:
- Verbeter het scherm met diplomatieke stemresultaten
Door tuvus:
- Watereenheden kunnen meren in de buurt van steden betreden
- Werkboten verbeteren de hulpbronnen buiten het werkbereik van de stad
Door SeventhM:
- Laat AI overwegen om statistieken nauwkeuriger op te bouwen
- Vervangingsverbeteringen mogelijk
Voeg configureerbare bonussen voor het ontdekken van natuurwonderen toe - Door PLynx01
Beleidstabellen worden niet langer herhaald bij sommige hoogte-/breedteconfiguraties
Negeer alle lopende handelsverzoeken aan beide kanten wanneer de oorlog wordt verklaard
Verbeteringen in geheugenprestaties
Personalities.json sluit het genereren van vertalingen niet langer uit
Fix-lus wanneer AI een verbetering probeert te verwijderen met dezelfde naam als een terreinelement - Door SeventhM
Unieke kenmerken van marmer opgelost - Door woo1127
Gemodificeerde eenheden kunnen verbeteringen aanbrengen op ondoordringbare tegels
Door woo1127:
- Ondersteuning voor meerdere filters toegevoegd voor BuildingFilter
- Foutmelding van ConditionalBuilding opgelost
Betere toendrakleur - Door Caballero-Arepa
Sta toe dat verbeteringen die geen verwijdering van functies vereisen, op functies kunnen worden gebouwd - Door SeventhM
Modded eenheden kunnen verbeteringen aanbrengen op ondoordringbare tegels
Door woo1127:
- Ondersteuning voor meerdere filters toegevoegd voor BuildingFilter
- Foutmelding van ConditionalBuilding opgelost
Betere toendrakleur - Door Caballero-Arepa
Sta verbeteringen toe die geen verwijdering van functies vereisen om op functies te worden gebouwd - Door SeventhM
Vaste natuurlijke wonderen van groepen die alleen in één tegel spawnen
Vaste crash bij het binnenkomen van handel vanuit het overzicht tijdens de beurt van andere spelers
Visueel repareren bug in het geval dat meer dan één trigger wordt geactiveerd door een keuze
Werknemers kunnen verbeteringen in vijandelijk gebied niet repareren, waardoor reparatie-plunder-exploit wordt vermeden
Modding: nulkostenconstructies veroorzaken niet langer automatiseringscrash
Melee Escort Attacking Fix - door tuvus
Nieuwe UnitActionModifiers om statistieken in te schakelen en minimale beweging - door itanasi ? Muscle Car Stunts nieuwe update? - Verbeterde autokwaliteit en visuals? - Nieuwe open wereld stuntmodus toegevoegd ✨ - Spannende Draw the Line-modus? - Geweldige berg-, race- en stuntmodi toegevoegd ⏳ - Bijgewerkte autosnelheid en geoptimaliseerde besturing? - Meerdere modi en omgevingen? - Verbazingwekkende controleselectieopties ⚙️ - Premiumaanbiedingen en beloningen toegevoegd? - Geweldige dagelijkse beloningsverzameling? Downloaden en genieten. Geef uw feedback voor toekomstige updates. Gemakkelijke toegang tot de community toegevoegd. Bijgewerkte Android-doel-API naar 33 Kleine bugs opgelost en verbeterde app-prestaties voor een betere ervaring. Update nu! WNFC, de meest explosieve voetbalcompetitie voor dames van het land, draait uitsluitend op cafeïne. Schrijf u vandaag nog in voor het WNFC seizoenspakket 2024. V2.2.1 ?Herinnering toegevoegd wanneer het vergrendelscherm mislukt, betere ervaring ?Bekende bugs oplossen V2.2.0 ?Feedback-bugs van gebruikers oplossen ?Prestatieverbetering, efficiënter V2.1.1 ?Optimaliseer meldingen op het vergrendelscherm, betere visuele ervaring ✨Bugs opgelost en prestatie-optimalisatie V2 .2.1 Herinnering toegevoegd wanneer het vergrendelscherm mislukt, betere ervaring Herstel bekende bugs V2.2.0 Herstel bugs in feedback van gebruikers Prestatieverbetering, efficiënter V2.1.1 Optimaliseer meldingen op het vergrendelscherm, betere visuele ervaring
Prestatieverbeteringen!
Religieuze overwinning veroorzaakt niet langer een crash
Automatisering van werknemers houdt rekening met de focus van de stad en de burgerlijke persoonlijkheid bij het evalueren van statistieken
Gratis gebouwen worden op de juiste manier toegekend wanneer tijdperkvrije steden ook
'Verbind de weg'-eenheidsactie krijgt, bouwt niet voort op onbouwbare tegels
Sta middelen toe van volgerovertuigingen - Door SeventhM
Trigger 'bij het betreden van een nieuw tijdperk' toegevoegd - Door PLynx01
CanOnlyBeBuilt is zijn eigen voorwaardelijk-vriendelijke unieke - Door itanasi
Sta toe dat unieke multifilters meetellen voor filteren
Door tuvus:
- Sla de knop Volgende eenheid over (rechtsklikoptie)
- Betere eenheidsacties Sorteren
op een Troglodyte:
- Stadsfilters voor steden in verzet en die worden verwoest
- Competitiemissies die bezig zijn, tonen gebonden leiders ( en jouw plaats als je achterloopt)
AI houdt rekening met productiebonussen bij het bouwen - Door SeventhM
Toegevoegd ConditionalWhenBetweenStatResource uniek - Door woo1127 (nieuwe bijdrager!)
Technische trigger gewijzigd om technische filters te accepteren.
Door SomeTroglodyte:
- Verbeter DiplomacyScreen UX (natiepictogrammen) op krappe schermen
- Verplaats DiplomacyScreen-sluitknop naar rechtsboven
- Validatiewaarschuwing Onderdrukking als uniek of modificator
- UI: Fix pop-up 'morsen' van opties in krappe schermomstandigheden
Sta unieke stadsstaten toe voor natiebeschrijvingen - Door SeventhM
Voeg MovedToNewCapital toe, uniek gebouw - Door PLynx01
Betere terugtrekking van militaire eenheden - Door tuvus
Unieke terravorm die kan worden geactiveerd door verbeteringen
Door SomeTroglodyte:
- Klik met de rechtermuisknop/houd lang ingedrukt voor stadsknoppen op het wereldscherm
- Repareer een aantal toepassingen van de modifer 'verborgen voor gebruikers'
- Repareer versterkte eenheden die zijn geüpgraded naar onversterkbare eenheden met behoud van versterking
- Empire-overzicht Scherm wordt nu gesloten met dezelfde UX als Civilopedia
Begeleidende eenheid toegevoegd! - Door tuvus
Sta voorwaardelijke getimede triggers toe voor eenheidsacties &c - Door SeventhM
Sta Barbaren toe om afstandseenheden op te zetten - Door SpacedOutChicken
- Vermijd crashen van stadsstrijders met conditionele strijders
- Splits Strat-saldo en Legend Start in hun eigen selectievakjes
ThreatManager-verbetering - Door tuvus
Modding:
- Nieuw TileFilter, voor tegels die rechtstreeks van jou zijn
- Mods kunnen de unieke distributie-eigenschappen van heuvels en bergen gebruiken op land- of feature-terreinen
Door SomeTroglodyte:
- Formaat van wereldscherm vertraagd
- Dynamische paginering van eenheidsacties
- Kleine Mod Manager-fix, lints en dox
Door tuvus:
- Werknemers bouwen nu forten
- Oplossing voor automatiseringsoptie voor werknemers
- Afstandseenheden nemen burgers gevangen
- Toeschouwers kunnen nu geselecteerde civ-stadstaat-invloedsbalken zien
Unit- en civ-triggers verenigen - Door SeventhM
Prestatieverbeteringen voor beweging en validatie van regelset
Unieke MayBuyConstructionsInPuppets toegevoegd - Door rpolitex
Polynesië kan onmiddellijk aan beurt nul beginnen - Door SeventhM
Fix NullPointerException bij het stichten van een pantheon - Door dHannasch
Vaste AutoPlay werkt niet na de overwinning - Door tuvus ? U vroeg en wij leverden? ⚔️ DUEL: online 1v1 multiplayer-torenverdediging ? U vroeg en wij leverden? ⚔️ DUEL: Online 1v1 Multiplayer Tower Defense Technische verbeteringen en verschillende oplossingen Compleet nieuw ontwerp met veel bonusachtergronden en klankborden! - Prestatieverbeteringen - Bugfixes Bugfixes en prestatie-updates. Bugfixes Bugfixes, prestatieverbeteringen. ✓ Kleine verbeteringen en bugfixes ✓ Toestemmingsformulier voor advertenties vereist door Google en AVG - Geïmplementeerde cloudopslagfunctie - Verhoogde maximale snelheid van de ATV ? U hebt nu toegang tot bestanden vanaf het apparaat via "Bestanden hier uploaden" in het contextmenu ? Weergavemodi voor Verkenner toegevoegd ? Premium-thema's toegevoegd: Ubuntu, Windows XP-varianten (Olive Green, Royale, Silver, Zune) ? Belangrijke updates voor muisinstellingen en cursor MacOS- en Ubuntu-cursorsets toegevoegd Tabblad voor aanwijzeropties toegevoegd ? Verbeterde visuals van componenten over meerdere thema's Algemene verbeteringen -Optimaliseer app-functies -fouten gecorrigeerd -Optimaliseer app-functies -fouten gecorrigeerd -Optimaliseer app-functies -fouten gecorrigeerd Bugs opgelost Veel live achtergronden toegevoegd. Verbeterde kwaliteit van 4K-videoachtergrond. Verschillende oplossingen voor Android-compatibiliteit. Spotify-weergave verwijderd. - AVG-bericht toegevoegd • Het oude thema kan nu worden gebruikt. • Compact ontwerp is toegevoegd. • Kopiëren naar zoeken is verbeterd. • De functie Optical Character Recognition (OCR) is verbeterd. • Het oude thema kan nu worden gebruikt. • Compact ontwerp is toegevoegd. • Kopiëren naar zoeken is verbeterd. • De functie Optical Character Recognition (OCR) is verbeterd. • Het oude thema kan nu worden gebruikt. • Compact ontwerp is toegevoegd. • Kopiëren naar zoeken is verbeterd. • De functie Optical Character Recognition (OCR) is verbeterd.
Vast Scenario loopt vast
Door de server-URL bij te werken, kan de verbinding onmiddellijk worden gecontroleerd
Nieuwe opties voor burgerfocus - door Itanasi
Door tuvus:
- Worker AI met prioriteit op korte afstand
- AI richt zich op het schenken van goud aan stadstaten
Door SeventhM:
- Spawn meerdere geweldige mensen als komt in aanmerking
- Initiële Great Writer-functionaliteit
Vast scenario loopt vast
Door de server-URL bij te werken, kan de verbinding onmiddellijk worden gecontroleerd
Nieuwe opties voor burgerfocus - door Itanasi
Door tuvus:
- Worker AI prioriteitsoplossing voor korte afstanden
- AI richt zich op het schenken van goud aan stadstaten
Door SeventhM:
- Spawn meerdere geweldige mensen als in aanmerking komend
- Initiële Great Writer-functionaliteit
Religieknop respecteert unieke 'verborgen voor gebruikers' modifier
Trigger 'capture city' als eenheidstrigger
Door tuvus:
- Worker AI Rework
- AI biedt geen tegenbod en vraagt geen verdrag aan in dezelfde beurt
- Beschavingen hebben nu een kans van 50% om hun favoriete religie te kiezen
Door SeventhM:
- Repareer de statistiek van unieke tegels die verdubbelen op verbeteringstegels
- Voorkom crash als 'Alleen beschikbaar' uniek is in de beleidstak heeft 2 of meer params
- Laat verbeteringen verwijderen 'verbeteringen'
Willekeurig zaadselectievakje - Door remdu Optimalisaties 1. De beloningen voor alliantiebijdrage geoptimaliseerd 2. Nu kun je een pictogram zien boven de clown waartegen een rallyaanval is gestart. 3. Binnenkort wordt het "Energielab" onthuld! - 1 Nieuwe Awakened-vaardigheid - Bugfixes - Lokalisatieprobleem opgelost Enkele bugs opgelost die de gebruikerservaring beïnvloedden. Met trots kondigen wij een nieuwe update aan! - Gedetailleerde tutorials toegevoegd - Verbeterd spelontwerp - Animaties nog mooier gemaakt - Bugs en fouten opgelost Bedankt voor je feedback! "Ga met ons mee op een groots nieuwjaarsevenement vol vreugde, opwinding en eindeloze mogelijkheden. Bugfixes en spelverbeteringen" Hey avonturiers, hier is je laatste boerderijnieuws: nieuwe evenementenkaarten • Chaos in Capricorn Cove
Verbind wegenautomatisering - Door willjallen
Oplossing voor het niet verkrijgen van een unieke eenheid via de op tegels gebaseerde trigger voor gratis eenheden - Door SeventhM
Door Ouaz:
- Carthage civilopedia-artikel repareren
- Voeg 'UI-tips' toe civilopedia artikel
Automatisering van verbindingswegen - Door willjallen
Oplossing voor het niet verkrijgen van een unieke eenheid via de op tegels gebaseerde trigger voor gratis eenheden - Door SeventhM
Door Ouaz:
- Carthage civilopedia-artikel repareren
- Voeg 'UI-tips' toe civilopedia artikel
Door tuvus:
- AI-eenheden wisselen zich terug
- Melee-eenheden vallen nu vaker steden aan
- Nukes AI-tweaks
- AI-waarden ruilden goud met behulp van inflatie
Door SomeTroglodyte:
- Verscherp de validatie van de regelset voor terrein
- Geautomatiseerde eenheden blijven geautomatiseerd na de upgrade
- Fix Mod checker crasht op RekMod
- Account voor slecht gedefinieerd Android-lettertype
- Stadsoverzicht wordt vernieuwd voor wijzigingen in de stad
? tests toevoegen voor stadsbevolkingsmanager - Door Framonti
Fix [stats] unieke toevoeging meerdere keren - Door SeventhM
Geautomatiseerde eenheden kunnen acties versterken/instellen/andere acties
AI gebruikt nu gratis technische punten - Door tuvus
Door SomeTroglodyte:
- Lijn regelsetpictogrammen in tekst uit met lettertypestatistieken
:
- Snellere validatie van regelsets
- Sneller laden van regelsets
: json-schema's toegevoegd voor automatisch aanvullen en foutdetectie
Door tuvus:
- AI Open Borders Aanbiedingsoplossing
- Fix Nuke Notification
Fix Stadbouwcontextmenu wijzigen van poppen - Door SomeTroglodyte
Dubbele meldingen en verwerking van verdragen verwijderd bij handel - Door tuvus Door
SomeTroglodyte:
- Mondiale constructies zwarte lijst
- Voorkom de verkoop van gratis gebouwen
- Verdediging tegen circulaire upgradepaden in mods
Modding: 'Ontvang gratis [eenheid] wanneer je ontdekt dat [tech]' begint met afschrijven - vervangen 'Gratis [eenheid] verschijnt'
Sta toe dat unieke parameters vierkante haakjes bevatten
Bibliotheekupdates voor prestaties en stabiliteit
Targetting refactor - Door Framonti
prestaties: Update verouderde multiplayer-spellen niet automatisch (meer dan een week oud)
Gebouwen die ontbreken in de regelset worden verwijderd uit geladen spellen *goed*
Door SomeTroglodyte:
- Fix Map Editor dubbele kaarthouders na wijziging van de regelset
- Verbetering van de controle van deze eenheid gevonden steden
- Fix Gdx niet geforceerd naar UTF-8 bij het opslaan van een game
Oplossing voor melding van defensief pact - door tuvus
De knop Ongedaan maken in Multiplayer verandert niet langer de knop 'Volgende beurt'
Door SomeTroglodyte:
- Herstel het minimumaantal stemmen dat nodig is voor een diplomatieke overwinning
- Mods kunnen overwinningsillustraties toevoegen
Instelling toevoegen voor eenheidsupgrades voor geautomatiseerde eenheden - Door jlmcdonnell Door
huckdogg:
- Visuele indicator voor buitenbouwen werkbare tegels
- ImprovementPicker-scherm toont tegeleigenaar civ en stad
Algemeen Startlocaties in kaarteditor - Door tuvus
Fix Stadstaten geven niet-verhandelbare grondstoffen - Door SeventhM
De knop Ongedaan maken in Multiplayer verandert niet langer de knop 'Volgende beurt'
Door SomeTroglodyte:
- Herstel het minimumaantal stemmen dat nodig is voor een diplomatieke overwinning
- Mods kunnen overwinningsillustraties toevoegen
Instelling toevoegen voor eenheidsupgrades voor geautomatiseerde eenheden - Door jlmcdonnell Door
huckdogg:
- Visuele indicator voor buitenbouwen werkbare tegels
- ImprovementPicker-scherm toont tegeleigenaar civ en stad
Algemeen Startlocaties in kaarteditor - Door tuvus
Fix Stadstaten geven niet-verhandelbare grondstoffen - Door SeventhM
Verbeteringen verbeteringen!
- Nauwkeurigere previews van verbeteringsstatistieken voor edge cases (bijv. Forest on Forest + Lumber Mill verwijderen)
- 'Creëer verbetering' unieke items kunnen wegen creëren en functies verwijderen
Stel de initiële schermkleur op het bureaublad in zodat deze niet zwart-naar-blauw is
Vaste zeldzame AI City State Influence crash
Door SomeTroglodyte:
- Regelset validator: Tilesets
- Kleine Mod Manager-fixes (mods met streepjes in hun repo-naam niet meteen getoond)
Door SomeTroglodyte:
- Civilopedia toont origin mod voor objecten
- Toetscombinaties voor CityScreen
- Nukes gedragen zich dichter bij Civ V
- Lokale mod-mapnamen behouden voor mods met vreemde namen
- modding: betere unieke waarschuwingen
Door SeventhM:
- Vast gedrag voor eenheden die kunnen bewegen op water
- Opgelost: grondstoffen met dezelfde bron worden correct afgetrokken
- Opgelost: gratis gebouwen van andere gebouwen worden correct weergegeven
Fix: Toeschouwer kan alle onzichtbare eenheden zien - Door tuvus
Fix: Better Fog Busting AI - Door itanasi
BaseUnit unique-finding houdt altijd rekening met Type uniques
Geautomatiseerde AI-werkers vervangen nu forten - Door tuvus
Los problemen op bij het toevoegen/verwijderen van gebouwen - Door SeventhM
NotificationAction compatibiliteitspatch - Door SomeTroglodyte
Tekstcorrectie voor Ottomans oorlogsverklaring - Door LenaBullens
Kleine geheugenverbetering
Door SomeTroglodyte:
- Kleine promotie UX-verbeteringen
- Modding: betere uniek-naar-object-compliancetests
Door SeventhM:
- Los problemen op bij het verkrijgen van vrije overtuigingen
- Los problemen op bij het overdragen van hoofdsteden
- Vermijd gebouwde gebouwen
Gekoppelde eenheidstypes en promoties in Civilopedia
Nieuwe unieke toegevoegd - Automatisch gebouwd in alle steden waar het kan worden gebouwd
Door SeventhM:
- Unieke toegevoegd Mag reizen op watertegels zonder aan boord te gaan
- Verander de standaardkosten van gebouwen en de standaard tijd van tegelverbeteringen
Door xlenstra:
- Spionnen stelen nu af en toe technologieën
- Spionnen in steden die zijn veroverd of vernietigd, gaan nu naar de schuilplaats
Betere mod-conflictpreventie - Door SomeTroglodyte
Gekoppelde eenheidstypes en promoties in Civilopedia
Nieuw uniek toegevoegd - Automatisch gebouwd in alle steden waar het kan worden gebouwd
Door SeventhM:
- Unieke mei-reis op watertegels toegevoegd zonder aan boord te gaan
- Wijzig de standaardkosten van gebouwen en de standaardtijd van tegelverbeteringen
Door xlenstra:
- Spionnen stelen nu af en toe technologieën
- Spionnen in steden die zijn veroverd of vernietigd, gaan nu naar de schuilplaats
Betere mod-conflictpreventie - Door SomeTroglodyte
Modding:
- accepteer overtuigingen voor of na adoptie van voorwaarden
- 'Transformeer' en 'dubbele beweging' unieke items accepteren voorwaarden
- AI-evaluatie van BuyItemsDiscount crasht niet langer
'willekeurig gegenereerd kaarttype' is eigenlijk willekeurig
Door WhoIsJohannes:
- Laat lijnkleur in meer gevallen zien
- AI-vliegtuigen houden alleen rekening met *zichtbare* aanvalbare vijanden
-
Door SomeTroglodyte:
- Vaste Hakkapeliitta-vaardigheid
- Herstel vertaalde sortering
- Herstel 'ontbrekende mod'-weergave
Pantheon Mod fix - Door SeventhM
Vaste eindeloze lus voor mod checker
Modding: globale waarschuwing beschikbaar als activeerbaar voor alle objecten
Betere volgorde van eenheidsacties
Betere controles voor wanneer eenheden kunnen worden gekocht
Vaste flankeringsbonusberekening wanneer aanvallende eenheid niet grenst aan vijand
Geautomatiseerde arbeiders verwijderen bostegels niet voor kampverbeteringen
Herstel de ondersteuning van rechthoekige kaarten voor ExploredRegion + Voorkomen van uitzoomen flikkering herwerkt - Door Gualdimar
Make Borderless display optie vertaalbaar - Door Ouaz
Knop Ongedaan maken toegevoegd voor verplaatsingen van eenheden!
Beter ruilscherm voor portretmodus
Geschenkruil aan AI-civs maakt ze vriendelijker voor jou
Voeg een verbeteringsactiebeeld toe aan arbeiders die actief bouwen aan verbetering
Vervang kolonisten door gemodificeerde arbeidersachtige eenheden in mods
Verwijderde zoomlimiet voor world-wrap maps - Door Gualdimar
Eenheden worden niet verplaatst naar vijandelijk land wanneer ze buiten de grenzen worden geschopt
Vaste rand-case crash - één stadsuitdaging bij het veroveren van hoofdstad en vijand heeft alleen marionettensteden over
UI: Betere eenheidstabel
Fix Faith tutorial text
Door vegeta1k95:
- Rework of PromotionPicker UI
- Fix City plates vliegtuig table shape
- Betere zichtbaarheid voor stadsstatuspictogrammen
Door nacro711072:
- Herstructureer kaarttype en los kaartinstellingsprobleem op
- update scherm na ontbinding eenheid
Geautomatiseerde werkers verbeteren niet langer onwerkbare tegels
Verbeterde AI-keuzes voor constructie
Door nacro711072:
- corrigeer verkeerde glyph bij het schakelen tussen verschillende mods.
- Nog een geheugenlek opgelost
- controleer of de stad een marionet is geweest in de actie Kies constructie. ?Muscle Car Stunts Nieuwe update? - Crashproblemen opgelost?
Kan geen negatieve goudaanbiedingen meer ontvangen van AI
Houd de voortgang in de meldingsscroll bij het updaten
van de grijze vriendenbonus van de stadstaat indien verbonden - Door Azzurite
Door OptimizedForDensity:
- Kleine herweging van AI-beleidsselectie
- Voorkom dat getransporteerde eenheden tegels kunnen plunderen.
Repareer het krijgen van kolonisten uit oude ruïnes op een uitdaging voor één stad
Herstel meerdere unieke opnames, wat resulteert in dubbele opname
. Opgeloste ANR's veroorzaakt doordat het laden van lettertypen te lang duurt
Door OptimizedForDensity:
- Beeldproblemen in gevechten opgelost - Voorkom
dat de automatisering van de productie-instelling de productie van andere spelers in MP beïnvloedt
- Sorteer spelsnelheden in Civilopedia op snelheid
- Fix kloosteraankoopkosten
Verwijder dubbele XP-winst uit Intercept - Door itanasi
Multiplayer-opties UI-fix - Door Azuriet
ANR's van meerdere bronnen verwijderd
Prestatieverbeteringen, waaronder framerate
Verbeterde framerate van continue weergave, om sommige ANR's op te lossen
Discord-suggestie - hebben geallieerde stadstaten alle tegels van hun bondgenoot laten zien, zodat ze ze militair kunnen ondersteunen
MusicController verbeteringen - Door SomeTroglodyte
Een bug opgelost waarbij de productie niet behouden bleef bij het overschakelen van een verouderde eenheid naar de geüpgradede unieke eenheid - Door xlenstra
Meer mod-foutcondities gevangen, bepaalde aannames verwijderd bij het maken van kaarten
Unieke vervangingswaarschuwingen tonen de juiste vervanging met gevulde parameters
Door xlenstra:
- Een bug opgelost waarbij eenheidskortingen niet zouden werken
- Een crash verholpen bij het snel achter elkaar openen en sluiten van het optiemenu
Fix kunst voor boerderijen op heuvels - Door SpacedOutChicken
Stat-namen bevatten ook het stat-pictogram :)
Betere kaart-naar-regelset incompatibiliteitscontroles
'tegel om uit te breiden naar' keuze bevat stadspecifieke bonussen
Een heleboel zeer zeldzame, maar crashende, edge-case bugs opgelost
Door will-ca:
- Bewaar aanvallen per civ voor pijlen voor steden, raketten, dode eenheden.
- Opgelost 'witte blokken' op standaard tegelset.
Door xlenstra:
- Een zeldzame bug in diplomatie-stemming opgelost in one-more-turn-modus
- Een paar gevechtsbugs verholpen en het door de religies opgerichte label veranderd
Kan kaarten veilig converteren tussen regelsets!
Beleidsscherm houdt de scrollpositie bij het toevoegen van nieuw beleid
Kan niet visueel 2 dezelfde gebouwen aan de wachtrij toevoegen
Zichtbare tegels worden bijgewerkt na het veroveren van de stad.
AI verklaart niet voor niets de oorlog aan het begin van games.
Als je Civilopedia verlaat, ga je altijd naar het vorige scherm.
bugs vooraf opgelost.
Configuratieconflicten van tegels tussen mods opgelost
Vaste crashende muziekbug Vastgelopen
geheugenfouten bij het bijwerken van tegels met een catch-all pop-up
Prestatieverbeteringen, zouden bestaande ANR's moeten helpen verminderen
Crashes in de speloptietabel opgelost bij het wijzigen van de basisregelset voordat de mod-lijst was gedefinieerd.
Een crash
Grote prestatieverbeteringen
Opgeloste ANR's veroorzaakt door langzame snelstarts
Vaste muziek downloadfout
Melding weergeven om door zichtbare bronnen te bladeren wanneer u op het bronpictogram in Bronoverzicht klikt. - Door will-ca
Door xlenstra:
- Het kopen van gebouwen en eenheden met statistieken een beetje herwerkt -
Een bug opgelost waarbij Hagia Sophia kon worden gebouwd in niet-religieuze spellen
Gemaakt rijke aanwezigheidstekst die niet verandert met de taal - Door logicminimal
Grote prestatieverbeteringen
Opgeloste ANR's veroorzaakt door langzame snelstarts
Vaste muziekdownloadfout
Toon melding om door zichtbare bronnen te bladeren wanneer op het bronpictogram in Bronoverzicht wordt geklikt. - Door wil-ca
Door xlenstra:
- Het kopen van gebouwen en eenheden met statistieken een beetje herwerkt -
Een bug opgelost waarbij Hagia Sophia kon worden gebouwd in niet-religieuze spellen
Gemaakt rijke aanwezigheidstekst die niet verandert met de taal - Door logisch minimaal
Toon bouwpictogrammen in Stedenoverzicht. - Door wil-ca
Verwijder Discord RPC-controles op ongeschikte apparaten - Door asda488
Sta eenheidsbeweging toe na automatiseringsstappen van de eenheid
Door SimonCeder:
Door SimonCeder:
- Barbaarse spawning en kampplaatsingen
- Fixed Fountain of Youth
Door xlenstra:
- Standaardwaarden toegevoegd voor levering om bijna alle mods te repareren die kapot zijn
- Bugs opgelost met pentagon, mandaat van de hemel en fall-out
- Pictogrammen toegevoegd aan
handels- en oorlogsverklaringen door SomeTroglodyte:
- The Celtic People opnieuw opgestart
- Muzikale moddabiliteit en visuele verbeteringen
Voeg looping toe minimap viewport indien worldwrap ingeschakeld - Door Thyrum
toen mod religie had maar geen grote profeet
Kan niet langer snel tikken om beleids-/constructieschermen te verwarren
Door xlenstra:
- Enkele bugs opgelost
- Beleid van de burgermaatschappij opgelost
- Schreef een uitgebreide tutorial die het grootste deel van religie documenteerde
Door SimonCeder:
- Juiste belofte aan bescherm implementatie
- Unieke eenheden uit militaristische stadstaten
- Pictogrammen voor stadstaten
Door SomeTroglodyte:
- Vaste crash met niet-barbaarse mods
- Herstel tijdperk-melding
- Mod-manager portret en automatisch scrollen
Vaste crashes wanneer mod religie had maar geen grote profeet
Kan niet langer snel tikken om beleid / constructieschermen te verwarren
Door xlenstra:
- Enkele bugs opgelost
- Beleid van het maatschappelijk middenveld opgelost -
Een uitgebreide tutorial geschreven waarin het grootste deel van religie wordt gedocumenteerd
Door SimonCeder:
- De juiste belofte om de implementatie te beschermen
- Unieke eenheden uit militaristische stadstaten
- Pictogrammen voor stadstaten
Door SomeTroglodyte:
- Crash opgelost zonder barbaarse mods
- Tijdperkmelding repareren
- Mod manager portret en automatisch scrollen
Een test om ervoor te zorgen dat het publiceren van nieuwe versies op Google Play goed werkt
installaties vereist door xlenstra:
- Missionaire eenheden toegevoegd, die religie kunnen verspreiden en gekocht met geloof
- De laatste promotie-effecten vervangen door uniques
- $ tekens uit vertaalbare strings verwijderd
Door SomeTroglodyte:
- 'allUnitActionsHaveTranslation'-test up-to-date brengen
- Wijziging nederlaag voorwaarden
Door ravignir:
- Kleine reparatie aan grote profeten kost niet hoger
Civ wordt op de juiste manier vernietigd wanneer de laatste stad van de
vervangende eenheid wordt bevrijd, zelfs als de vervangende eenheid niet wordt weergegeven in de vervangen technische eenheden. zit in een andere technologie
Vaste hoofdmenu crash bij terugkeer van bepaalde gemodificeerde games
Opgelost # 2794 -
Opgeslagen games en kaarten kunnen geen schuine strepen / backslashes hebben Door alkorolyov:
- Basisfunctionaliteit voor toeschouwers - POC
- Consolemodus voor automatisering van meerdere games - POC
Een oplossing voor installatieproblemen toegevoegd op Ubuntu - Door illantalex